Monday, January 7, 2013

Confuse.....

Assalamualaikum.......

Confuse....do you know what meant by Confuse????
hoho.....confuse=keliru....do you know what meant by keliru??......
Keliru tu adalah xtahu yang mana satu....adei....rasanye perasaan kita cmni...tp betul ke cmni...atau cmtu....dush3....itulah keliru...haha..(apa yg aku 'ngabe' ni...hehe)...xpe...blog aku kan ni...xpo 'ngabe' pun...haha...ntah pape la fizah ni...
Keliru....aku rasa bkn aku sorg penah rasa keliru dlm hidup ...semua penah rasa....n keliru ni bleh mai dlm bnyk perkara....n keliru yg aku maksudkan sekarang ialah keliru tntg perasaan diri...feelings....ceh....cm jiwang plak rasa...haha....^O^
Well..actually this confuse feeling can affect me inside...huhu...what to do...what to do....the trivial thing like this  should not in my mind....astaghfirullah......
keliru dengan perasaan sebenar....contohnya ya...kita xpasti kita sukakan sesuatu benda tu ke x...tp dlm masa yg sama kita rasa kita cm suka, tp dlm masa yg sama jugak kita rasa kita xsuka....or...sengaja mengatakan tidak suka?????haha...aku xtahu...tu yg confuse...
jgn dilayan sgt la perasaan2 ni...bisikan syaitan je tu, untuk melalaikan aku dari mengingati ALLAH.....baik duk zikir dlm hati daripada duk pikiaq benda2 gitu...yg x berkesudahan.....haha...adeh la....
tp jalan terbaik untuk keliru ini adalah Istikharah.......yup....that the best way....huhu....
tp ni situasi lain ckit....hoho...makin menulis makin complex jadinya...haha....
perasaan oh perasaan.....why??why  I face this??......haha....
apa pun perasaan itu....jgn biar menjejaskan diri.....^____^



No comments:

Post a Comment