Raza4u.com Get -Graphics


Get ISLAMIC-Graphics

Friday, January 11, 2013

Kenapakah ini....?????

Assalamualaikum...........


huhu....hmm...kenapakah fizah...kenapa hati aku sekarang rasa xtenang ni.....rasa berat jer.....
pikir sal apa ni....presentation esk ke???...mgkin salah satu jugak....tapi bukan yg utama..aku tahu..bkn semata-mata tntg presentation,assgnments saje ni...hoho......awatla ni.......rasa sedih pun ada jugak...rasa pasrah pun ada jugak....rasa frust pun ada jugak....rasa bersyukur pun ada jugak....wondering ada jugak......macam2lah.....mixed feelings......huhu.....lawak kan....haha.......i don't like these feelings......waa...help!!.....astaghfirullah........
muslimat...muslimat.....maen emosi,perasaan sungguhlah...(aku la muslimat tu...hoho)
ada apa sebenarnya ni.....adakah melibatkan perasaan tu....??..........adeh....cukup...cukup sudah...cukup sampai di sini saja...(eceh...nyanyi plak....haha)...ok la...jujur...aku rasa hati aku tgh berat sekarang ni sebab duk terpikirkan something......xhabis2.....adei la....huhu......
ok...why aku ni bother sgt pasal someone ni....indeed, si someone ni my sahabat,my friend only..hmm.....do I like si someone ni??.....haha...no la....x mungkinlah...but it quite possible too....tak kot...tak...tak.....kalu yes pun....useless gak...haha..mcm la si someone ni suka kt aku...don't even have any feelings towards me kot...haha...whatever anyway......(aiseh...jiwang sokmo...hahaha....)
aku pun rasanya xda pape feeling yg special pun kat dia....tp awat duk rasa lagu ni...adeh.....rasa cmne ek...rase cm a bit frust kot...haha....mgkin sebab penah rapat kot ngn dia tahun lepas...n masuk tahun ni dh xbpe rapat.....duk pikir dia dah xnak rapat ngn kita dah....hmm...ntahler.....pasai apa la sebenaqnyer ni.....mainan perasaan sungguh....bisikan syaitan.....hoho....
awal al-kisahnyer...aku xdak perasaan pape langsung pun kat dia ni dulu...sahabat...just sebagai sahabat sungguhlah la...cm sahabat2 yg lain....memg xdak apa2 feeling r......ntah macam mana, aku ni terlebih peramah kot...n aku ni jenis bnyk mulut...adeh.....(sebab tu mudah biasa ngn org....dlm kalangan org yg aku dh kenai la..haha), tup2 became closer ngn dia....bkn rapat apa pun...maknanye di sini jadi biasa la ngn dia, bleh 'kacip' gitu....mudah mtk tlg sebab dh biasa...cmtu la......as sahabat only......kami rapat, cntact memg as sahabat jer....mungkin bila makin lama, perasaan tu dh jadi lain sikit kot....sikit jer...sikit......hahaha.....
aku pun pelik ngn diri aku sendiri..haha..xfaham betui la...adeh....#_____#
apa yg aku tahu, dia ada ngaku ngn aku yg dia sukakan seseorg tapi dia xnak cakap saper....haha...aku cakap aku akan korek rahsia dia....tp nampaknyer aku tidak akn meneruskannye...haha...biarlah dia nak kt sape pun...aku peduli apa...betul dak??...haha...yg aku nk tahu sgt tu knpe..hahaha...berat2.......&____&
start bulan dis 2012 hingga masuk tahun 2013, dh xjadi rapat cm dulu dah....aku tertnya2 jugak,awat xcontact dah,melainkan atas urusan kerja....xpa la..itu lebih baik.....kan....=)
tapi kadang2 teringat gak kenangan2 time rapat dulu....wat lawak,....teringat apa yg dia dh tolong aku....hoho....haha...lagha2...ish3.....(hati pmpuan ni memg mudah terusik kan....adei la.....T____T )
ha, ada dua perkara yg aku suka tntg si someone ni..satu,dia ni jenis xberkira,mudah mtk tolong,xkedekut la....no 2, suka sebab suaranye.....jgn salah faham plak....suka suara tu maknanyer kalu dia nyanyi nasyid, kedengaran best....haha...gitu....
haha...lawak la...aku rase aku ni ja yg lebih2 ni...terok betui......@___@
haha...lawak la....fizah.....fizah.......^______^
aku yakin aku xda perasaan special pun kt si someone ni kot...(yakin tp ada kot...adeh...mcm mana tu....haha)....apa pun jgn jadikan perkara cm gini sebagai perkara utama dlm kehidupan...bnyk lagi perkara yg jauh lebih penting yg perlu dipikirkan....ok....^____^
huhu...ok..bleh stop dh kot...lega dh sikit hati ni...dh terluah kt blog dah.....haha...
tp apa pun, tempat terbaik untuk mengadu,meluahkan adalah kepada ALLAH s.w.t......^____^
Okeh Kak Chik Fizah...jgn duk pikiaq sgt,,,,ingtlah yg tertentu,....hehe......*____*









No comments:

Post a Comment