Raza4u.com Get -Graphics


Get ISLAMIC-Graphics

Sunday, January 13, 2013

Tuisyen.....^_____^

Assalamualaikum.............

Alhamdulillah...masih hidup sampai ke saat ini...^__^
hari ini....sedang mengupload gmbr2 produk PRM (dah jadi ahli dah...alhamdulillah....hehe)...tiba2..aku dapat satu panggilan...tertera di skrin telefon..."Ustaz tuisyen"...^__^...
eh, nape ustaz tuisyen ni telefon aku...apa pun,angkat dulu....hoho....
seperti yg dijangka dh...ustaz mtk ngajar tuisyen...sekolah dulu la..sekolah kebangsaan bukit indera muda....hehe...
ustaz tnya nk mai sorang ka dua org...aku kata lebih baik dua org.....then, dia cakap dia bg ngajar dua kelas la....seorg 1 kelas...huhu......Hafizah ambik darjah 6..kawan  Hafizah, Hidayati tu ambik darjah 4...hoho...ustaz kata darjah 4 xramai pun..darjah 6 la ramai ckit...huhu...
aku setuju jelah..walaupun dlm hati,adeh....darjah 6...UPSR tu...berat ckitla...dhla ramai....dalam 35 org...bleh ke aku ni..huhu...waa.......(xpe2, bleh eh....^____^)
tapi aku gtau siap2  la kt ustaz tu sem ni aku praktikum...mgkin bila dh busy praktikum aku kena cari pengganti la..hoho........Esok malam dh mula ni...huhu...xpalah...aku anggap ni peluang untuk enrich lg skill mengajar aku disamping menambah duit belanja....hehe......Ya ALLAH berikanlah aku kekuatan mental,jiwa dan fizikal...sem ni sgt busy....olahraganye, assgnmentnya...n then praktikum.....tmbh 1 lg..perniagaan PRM ni..haha....huhu...@____@
hati pun kena kuat ya.....bnyk persoalan diminda namun biarkan saja kerna ku x yakin kan ketemu jawabannya....resah dan gelisah kurasa, kuharap cepat berlalu.....haha...
moga ketenangan milikku...peace.....\(^0^)/...Lama xguna simbol burung ni...hehe....

ok...doakan aku..supaya dapat ngajar tuisyen dengan baik....
wait, aku tujukan kt sape ...haha..aku je pun yg baca blog aku ni....follower pun xsampai 10..haha..lawak...
tp tu yg bagus....xdak org baca..haha...selamat...^_____^

note to myself: Fizah...chaiyok!!...You can do it!..n Gud luck for all complications, quandaries that you face in life..ok...^___^



* Cikgu Asma n Teacher Hafizah.....picture taken during 1st SBE at Sek.Keb.Kubg Kerian 3





* Dua budak comel...>____<...
Love the kids and you will enjoy being a teacher...^____^





No comments:

Post a Comment